Brain Team 4
Με ετικέτα Ετικέτες: ,

Το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας το σχολικό έτος 2024-2025 συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning με το έργο «BRAIN TEAM 4»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

Με τα παιχνίδια νοημοσύνης, οι μαθητές μπορούν να αναγνωρίσουν και να αναπτύξουν το δυναμικό νοημοσύνης τους, να παράγουν  διαφορετικές και πρωτότυπες στρατηγικές απέναντι σε προβλήματα, να λαμβάνουν γρήγορες και σωστές αποφάσεις, να αναπτύσσουν
μια συστηματική νοοτροπία, να δημιουργούν διαφορετικές προοπτικές, να παράγουν δεξιότητες για να εργάζονται ατομικά ή ομαδικά, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον στο πλαίσιο των παιχνιδιών νοημοσύνης, και να επιλύουν προβλήματα. Στόχος είναι η ανάπτυξη μιας θετικής στάσης απέναντι στο πρόβλημα γρήγορα και αποτελεσματικά με τη χρήση των βημάτων επίλυσης. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνεται η αυτοπεποίθηση των μαθητών και επηρεάζεται θετικά η επιτυχία τους στα ακαδημαϊκά μαθήματα. Ειδικά στην προσχολική ηλικία και τα πρώτα χρόνια του δημοτικού σχολείου, είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του παιδιού να αναπτύξει γνωστικές δεξιότητες, να συναντηθεί με παιχνίδια νοημοσύνης σε νεαρή ηλικία, να παίξει παιχνίδια νοημοσύνης με την οικογένειά του στο σπίτι ή με τους φίλους του στο σχολείο. Τα παιχνίδια μυαλού και νοημοσύνης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάπτυξη των γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών.

ΣΤΟΧΟΙ

  • Να διευκολυνθεί η μάθηση διατηρώντας τη νοημοσύνη ενεργή.
  • Να αποκτήσετε την ικανότητα να ενεργείτε με προγραμματισμένο τρόπο.
  • Να ενισχυθεί η διορατικότητα.
  • Να παρέχει την απόκτηση νέων ικανοτήτων.
  • Να αποκτήσει ερευνητική προσωπικότητα αποφεύγοντας την απομνημόνευση.
  • Να διδάξει να μην αποθαρρύνεται κανείς από τις αποτυχίες και να προσπαθεί ξανά.
  • Να κατανοήσει και να μάθει τους κανόνες.
  • Να αποκτήσει τη συνήθεια της συστηματικής σκέψης.
  • Να διασφαλίσει ότι ο ελεύθερος χρόνος περνάει τόσο με διασκέδαση όσο και με μάθηση.
  • Να συμβάλει στην αύξηση της κοινωνικής επιτυχίας.
  • Να περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια με κοινό και προγραμματισμένο τρόπο.
  • Να επιτρέπει την εργασία.
  • Να αποτρέψει τη λήθη και να αυξήσει τη συγκέντρωση.
  • Ανάπτυξη της ικανότητας παραγωγής λύσεων και πολυδιάστατης σκέψης.
  • Εξασφάλιση της αναγνώρισης των ορίων των ταλέντων.
  • Αύξηση της ακαδημαϊκής επιτυχίας και καλύτερη κατανόηση των ερωτημάτων της νέας
    γενιάς.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το έργο μας έχει προγραμματιστεί για 5 μήνες. Οι εθελοντές φοιτητές θα μπορούν να συμμετέχουν στο έργο, και σχεδιάζεται η πραγματοποίηση τακτικών συναντήσεων κάθε μήνα κατά τη διάρκεια του έργου. Ο καταμερισμός των καθηκόντων και το χρονοδιάγραμμα θα αναφέρονται σαφώς στο σχέδιο του έργου, με τον ισομερή καταμερισμό των καθηκόντων με όλους τους εταίρους του έργου.Οι μαθητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν το εργαλείο web 2.Θα προτιμηθούν παιχνίδια νοημοσύνης που παίζονται με μολύβι και χαρτί, ενώ θα χρησιμοποιηθούν επίσης παιχνίδια νοημοσύνης και νοημοσύνης που παίζονται σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Οι μαθητές θα έχουν επίσης την ευκαιρία να σχεδιάσουν παιχνίδια νοημοσύνης κατάλληλα για το επίπεδό τους. Η αξιολόγηση του έργου θα γίνει με την εφαρμογή pre-test και post-test σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του έργου, θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες διάδοσης με τη χρήση σχολικών ιστότοπων και σελίδων ιστολογίου.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Στο τέλος του έργου, θα δημιουργηθεί μια σελίδα ιστολογίου και ένα βιβλίο σχετικά με τα παιχνίδια συλλογικής νοημοσύνης.
Με τα παιχνίδια νοημοσύνης, οι μαθητές θα αναγνωρίζουν καλύτερα τις ικανότητες και τις δυνατότητές τους στην ατομική και ομαδική εργασία, θα τις αναπτύσσουν και θα αυξάνουν την αυτοπεποίθησή τους, θα αποκτούν συστηματικές και πειθαρχημένες συνήθειες εργασίας για την επιτυχία και θα αναπτύσσουν τις στάσεις και τις συμπεριφορές τους ώστε να δημιουργούν εναλλακτικές λύσεις και στρατηγικές χωρίς να τα παρατάνε σε περίπτωση αποτυχίας. Επιπλέον, με τα παιχνίδια μυαλού και νοημοσύνης, οι μαθητές θα αποκτήσουν την ικανότητα να συγκεντρώνονται και να συνεισφέρουν θετικά στα μαθήματά τους. Τα παιδιά που παίζουν παιχνίδια νοημοσύνης θα γίνουν άτομα που αγαπούν την έρευνα, προκειμένου να αναπτύξουν τα ταλέντα και τη δημιουργικότητά τους με περιέργεια και αμφισβήτηση και όχι με απομνημόνευση.